Vad är de för fel på tjejer?

Vad är de för fel på tjejer? Ställer ofta mig den frågan men kan aldrig komma på ett bra svar för man vet inte riktigt vad som är fel på dom små liven haha. Och yes jag är en tjej själv men ser mig inte som det på samma sätt för jag har inte den "inställningen" till saker och ting som tjejer oftast brukar ha, eller har de beteendet som dom flesta har. För jag har aldrig riktigt varit den som hugger en i ryggen så fort dom vänder sig om eller snackar en massa så fort inte personen är närvarande. Nä det är inte riktigt min grej direkt, spyr på sånt!

Det finns ju dom som är verkligen brud brudar och dom har jag verkligen strykt från min lista, såndana klarar jag definitivt inte av. Snackar en massa, hugger en i ryggen, packtar ihopa sig och sånt trams. Ush!

Sen finns det ju även dom som säger sig avsky sådan stil men kör med den i smyg och det är nästan ännu värre. För då har man fått en uppfattning om att personen kanske tycker och är som en själv sen visas det vara en "smyg brud" öörrk. Såna som uppträder olika beroende på personerna som hon har omkring sig. Som säger sig avsky brud beteendet men gör precis likadant när man inte ser/hör. Fy!

Tillslut så har vi dom tjejerna som avskyr sån äcklig stil. Och kör sitt eget, rakt på sak, säger vad som är felet till personen direkt, sviker aldrig, ställer upp oavsätt vad, snackar inte en massa och har aldrig tagit upp kniven ur lådan för hon har inte ens en tanke på att hugga någon i ryggen. LOVEIT! Önskar det fanns fler av denna sortens tjejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy faan va snygga skor!!!!!!!!!

2012-05-18 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0