Frågor&svar

1. Hur gammal är du om fem år? 23?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? My.

3. Hur lång är du? 170-171

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Minns ej

5. Vem ringde du senast? Vet ej

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ”Det är bara bra, själv med :)?<3” 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Ett grönt och ett blått

12. När vaknade du i dag? 07.00

13. Vilken är din favoritjulsång? haha vet ej 

14. Vilken är din favoritplats? sängen / soffan framför tvn

15. Vilken plats föredrar du minst? Hos tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning hah

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Hmm, det vet jag faktist inte

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En sak som jennie berättade 

19. Hur stor är din säng? Dubbel säng

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3st

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? hmm ingen, om inte lilla lödde räknas som en stad :) haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor eller va? skor ute, strumpor inne

26. Är du social? nja :)

27. Vilken är din favoritglass? äter inte glass så har ingen favorit

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka!

29. Tycker du om kinamat? absolut, speciellt friterade räkor mmmmm

30. Tycker du om kaffe? nope!

31. Vad dricker du till frukost? jucie

32. Sover du på någon särskild sida? höger sida om sängen. men sen kan jag inte sova om jag inte ligger vänd åt vänster

33. Kan du spela poker? nej

34. Tycker du om att mysa/kela? absolut

35. Är du en beroendemänniska? nä?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nepp

37. Vill du ha barn? jaaa! älskar barn, men inte nu :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska haha

39. Har du någonsin åkt ambulans? tror ej de

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda

41. Vad spenderar du helst pengar på? helst vill jag inte spendera pengar haha. men om jag nu gör det är det väl lite av varje. typ kläder, mat, nödvändiga saker 

42. Äger du dyrbara smycken? Njääe, inte så jätte dyra. Huvudsaken är att dom är snygga! 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Hmm svårt att säga. men inom mat tex halv 8 hos mig.

44. Kan du rulla med tungan? ja eller va? haha

45. Vem är den roligaste människan du känner? alla människor jag känner är roliga på sitt sett C:

46. Sover du med gosedjur? Nej (inte just nu!) när jag bodde hemma hade jag alltid en kanin i sängen som hette anna som jag fick när jag föddes. Hon finns kvar men hos mamma :)

47. Vad har du för ringsignal? Vanliga iphone signalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en ljusstake haha

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen?  nej haha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? en bok av Johanna Thydell - ursäkta att man vill bli lite älskad. Rekomenderar den boken!

54. Läser du någon dagstidning? Nej 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Haha nä

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslista

59. När var du i kyrkan senast? 9ans skolavslutning

60. Är du lycklig? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0