Mina vänner <3

Jag har suttit och tänkt lite på "förr i tiden" och hur snabbt allt kan förändras .. Just mina tankar kretsar runt mina kära vänner! Och tänkte skriva av lite.

Vem skulle man va utan sina vänner? Man hade nog inte varit samma person, eller? alla dessa frågor får mig att tänka tillbaka till "förr i tiden". Man hoppar runt i olika "kretsar" och ibland passar man in hos vissa personer och ibland är dom inte alls som du tänkt dig och då är det bara att fortsätta "leta". Jag har inte varit speciellt kräsen, kan man säga så? Jag har inte haft några speciella krav på hur mina vänner ska vara, se ut osv. Huvudsaken är att man trivs med sina vänner, det tycker jag är viktigast.

För ca 3-4 år sedan började jag umgås med ett gäng änglar, ett gäng med hjärtan av guld rent ut sagt! Jag fick mycket frågor om varför jag just umgås med dessa personer och varför jag bara umgås med killar blablabla. Det är en mycket enkel fråga som jag tror alla kan hålla med om! Tjejer ... Var ska man börja egentligen? Dom snackar skit om varandra, går bakom ryggen, "fryser" ut en, ljuger.. you name it! Sånt orkar jag inte med tycker bara sånt är drygt och blir förbannad på folk som ljuger och går bakom ryggen. Jag sa inte upp min kontakt med mina tjejkompisar utan jag har alltid sagt som det var. (precis vad jag skrev) Och mina få tjejkompisar jag har nu är likadana som mig och tycker samma det är därför vi passar ihopa.

Men nu vrider vi om klockan så vi är 3-4 år tillbaks. Då började jag som sagt umgås med ett gäng med ett hjärta av guld. "gänget" bestod av inprincip bara killar. Det va rakt på sak, säger vad dom tycker, smäller det så smäller det? Thats it! Det är nog den roligaste perioden i hela mitt liv! Man längtade till varje helg för det hände alltid något sjukt och roligt, alla samlades och hittade på saker tillsammans, vi hade aldrig tråkigt! Och det är inget överdriv för vi hade ALDRIG tråkigt. Inget skitsnack, inget bråk, ingen som ljuger jag hade hittat dom perfekta vännerna!

Det är dumt att så många har fått en fel uppfattning om "oss", men vad säger man? typiskt! Att det alltid ska vara någon som ska gå runt och snacka dåligt om något dom är avendsjuka på, men sånt är livet. Jag hade också hört massa saker innan jag börja umgås med dessa människorna, men varför lyssna på något som man inte ens vet om det är sant? Och när jag upptäckte att alla dessa rykten och skitsnack va fel, så upptäckte jag samtidigt att jag har hittat vänner för livet. Jag hade aldrig någonsin kunnat lämna dessa vänner jag har idag, man lämnar väl inte sin familj, right? Ta reda på saker innan du bestämmer dig, hade jag gått miste om dessa vänner hade det varit mitt livs misstag.

För er som fortfarande tror att vi är någon sorts "liga" så kanske ni ändrar uppfattning efter detta.
OM OSS:
Vi är ett stort gäng vänner som hjälper varandra i vått och torrt! Oavsätt om man inte pratat på länge och det händer något så är alla där på en sekund! Man ställer upp för varandra för så gör man! En för alla, alla för en. Vi är i blandade åldrar och kön, men varför ska det spela nån roll? när vi tycker likadant, har upplevt samma saker, passar ihopa och trivs. Då spelar det andra ingen roll! Vi är din vän om du är snäll mot oss, men din värsta mardröm om det inte passar..
Vi är som alla andra bara att vi visar det! Om du har bra vänner, ta vara på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0