Helgen

Hej på er! Har inte blivit så mycket bloggade ihelgen som ni kanske märkt men har haft fullt upp. Kan berätta lite vad jag gjort så ni hänger med :)
 
Fredags- Va hos frissan kl 11 och klippte mig. Klippte de bara jämt i o med jag haft page innan så är de så fult när det växer ut. Men nu ska jag iallefall spara mitt hår så det blir långt igen! Sen på kvällen åkte vi in till malmö med  några kompisar och åt på t.g.i friday's och drack lite. Har ni inte ätit där så måste ni göra de, fyfan va gott!
 
Lördags- Tänkte att det skulle bli en hemma kväll bara för jag va helt slut för jag hade hjälp min kompis att flytta på förmiddagen. Men nej, jag och några tjej kompisar drog ut i Malmö istället haha. Riktigt bra kväll!
 
Söndags- slappa slappa slappa
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du/ni gör alltid så roliga saker! var ligger det friday?

2012-09-10 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0