Falskhet

Man blir bara så trött ibland.. Ibland känner man att man inte vill prata med någon överhuvudtaget eller träffa någon på väääääldigt länge. Man är så trött på att allt missuppfattas och att allt ALLTID kryddas på lite extra. Jag är iallefall extremt trött på de!

 

Att välja vänner är väldigt viktigt, man måste kunna skilja på rätt&fel! Att välja vänner är inte alltid lätt. Men det dröjer inte länge innan man vet vem man ska sudda bort. För att lägga enargi på någon så kallad "vän" som ger dig ett falskt leende när man träffas, är förjävligt!

 

Jag hatar verkligen allt som har med falskhet att göra! För säger man en sak man kunna stå för sitt ord oavsätt vad! Tillexempel om man tycker något, aningen säger man de till den personen direkt eller så behöver man inte prata med den ifall man tycker "illa" eller stör sig på den på något sätt. För att säga en sak och sedan va "bästa kompis" när man träffas är bara sånt beteende som jag inte vill ha att göra med! Man ska stå för sina ord eller hålla truten kan jag tycka. Fast det inte är mot mig det händer så vill jag inte ens se på när det händer någon annan..

 

Det är synd att det alltid kommer finnas såna personer här i världen, men jag vill inte ha med såna att göra! För jag vill umgås med trogna och pålitliga människor som står för vad dom tycker, och inte en massa rävspel. Men man märker också ganska fort vem som man kan lita på och inte..

 

Förstår inte vad folk vinner på att köra rävspel?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA......FAN VA BRA SKRIVET,EXAKT SÅ ÄR DET OCH VI VET VEM ...HAHA

2012-10-05 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0