Fuck off!

Nu har jag verkligen tröttnat på folk alltså.. Ja jag förstår att folk förändras och "växer upp" men man blir ju inte en helt annan person bara för de? Iallefall inte jag!

Jag är trött på att alltid va snäll och ställa upp och inte får ett skit tillbaks. Är också jävligt trött att det alltid hänger på mig att man ska höra av sig för annars blir det inget. Det är slut med de nu! Jag anstänger mig inte om jag inte får nått tillbaks. Fan är lite arg för alla har blivit så jävla förändrade, pallar inte sånt. Va er själva snälla.. Och ja jag förstår att alla människor förändras och växer upp men whata hell man är ju endå samma person eller? ååhh...




Har också börjat tröttna enormt på att folk klagar över det minsta lilla nu för tiden. Får dom inte precis de dom vill ha så är allt förstört och deras liv går inprincip under, suck.. Ryck upp er! Ta tag i saker! Inget löser sig själv!

Fuck off


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar ditt inlägg :-)

skitfolk som uppför sig så!!

2012-05-04 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0