svar på era frågor







1. Jag tycker det är förjävligt och läskigt! Har skrivit om detta i tidigare inlägg..

2. Ja köper mina kläder lite här och var faktist. Men det är att jag kombinerar ihop det på mitt eget sätt eller fixar tillkläderna så det blir "min" stil liksom :) Yes det gör jag!

3. Hmmm oj, det minns jag inte. Det va på internet iallefall. Det är humör byxor så dom var ganska dyra

4. Jag har faktist ett blått och ett grönt öga :)

5.
 * 1.70
 * Jag lyssnar på all musik men mest rock och psychedelic musik
 * Jag är 18. Fyller år den 11 Januari
 * Nej jag bor hos min pojkvän som bor på gångavstånd ifrån min mamma :)
 * Jag körde på virk metoden både när jag gjorde dom och tog utom då, så inget vax och sånt skit!
 
6. Jag går hotell och restaurang i Kävlinge :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0