Störigt!

Precis när jag ska börja använda min plattång igen för jag har vanligt hår, vad tror ni händer? jo det är klart den pajjar, störigt! Så jag och mamma åkte till center syd nu efter hon slutat jobb och kikade efter en plattång. Hittade en super bra på teknikmagasinet för 299:- och den va verkligen jätte bra!




Sen hittade jag även en skjorta på veromoda för 60:- lagom!


Visste ni att veromoda på center syd ska bli en outlet butik? jätte bra tycker jag! för då kommer där va 50% / 70% där inne alltid


Sen åt vi en bakadpotatis, mums


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va det keramikplattorna som va i sönder??

Min pajja för ett tag sen men då var det glapp nånstans:)

2012-03-02 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0