St patrick´s day

Helgen som varit va en riktigt bra helg!

Fredags- Jag och älsklingen va på bio och såg Kvarterets gata reser till laholm, haha riktigt rolig! Sen åkte vi bara hem och somna tidigt för vi skulle upp tidigt på lördagen.

Lördags- Kalle kom och hämta oss för han hade en överraskning till mig och Krille. Så han hämtade oss vid 11 på förmiddagen och vi åkte in till Malmö. Där gick vi in i en affär så sa kalle - Mina vänner ska ha bomber jackor. haha! Men såklart så fanns det inte i min lilla storlek så efter han hade köpt en till krille så fick vi gå till shock som ligger i stan och där fanns en i S. Skit glad! Sen på kvällen åkte vi och alla vänner in till Lund och va på John bull för att fira St patrick´s day. Men det va lite jobbigt för det va så grymt mycket folk och vi satt vid ett bord mitt i och precis vid baren så alla gick in i ryggen när man satt där och sånt och musiken va ingen vidare iheller haha. Så vi gick till ett ställe som heter Paradis och spelade lite biljard, sjukt roligt har inte spelat de på länge. Sen åkte vi hem så vi va väl hemma vid 12. Tidig men bra kväll!

Söndags- Degar heeeeeela dagen, mys!

Här är några bilder som jag tog på John bull

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) hi hi hi....

2012-03-23 @ 06:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0