Frågor&svar




* Om jag ska erkänna så är det faktist en färdig grönpeppar sås jag köpte. Tycker såser tar så långtid, det är så många moment och ibland orkar man verkligen inte när man kommer hem från skolan osv.


* Ja det har jag också sett. Det har blivit en "modesak" men enligt mig är det skit fult!


* 1. Man sätter först upp håret i en vanlig hästsvans. Sen trär man över munken. Sen lutar man huvudet framåt och fördelar håret jämt över munken. Sen tar man en toffs över så håret på munken späns. Sen de överblivna håret som står ut på sidorna snurar du runt munken och fäster in med hårnålar. Hoppas du förstår väldigt svårt att förklara. Kan ta bilder nångång hur man gör!
2. Det bros helt och håller på hur tjockt hår du har. Man får prova sig fram :)
3. Mellan långt (axel längd) det är nog snyggast.


* Jag köpte min på glitter


* Ja den lukta vanilj och det va en sån som blev varm, läskigt! haha. Tror dom finns på hm kicks och dom ställena. Men jag köpte faktist min på maxi för vi va där så såg vi den.


* Det va jätte gott! haha nej absolut inte, bara roligt ju. Ska försöka bli bättre på att lägga in recept och bilder på vad jag lagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0