Allt gick bra

Nu är jag hemma från sjukhuset och allt gick bra. Först va jag på röntgen och det tog bara en minut där så jag va klar redan 10 i 9 när jag egentligen hade tid. Sen skulle jag gå vidare till läkaren som skulle göra ultraljud på mitt knä för att verkligen kunna se om det är något som är fel. Men i o med jag inte hade något specifik tid hos läkaren utan det stod bara "gå till läkaren när du är klar på röntgen" så fick vi vänta i en timme och lite till så det va lite drygt. Men när vi väl va inne hos läkaren som skulle göra ett ultraljud på mig så gick det snabbt och bra. Det va inget allvarligt utan det va bara en liten "knuta" och lite extra vätska i mitt vänstra knä det är därför jag har ont när man trycker på de, men det behöver man ju inte göra haha. Så allt gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0