Typiskt!

Nu är jag hemma från gamla goa hofterup, saknar endå de stället lite menmen. Blev 2 timmars jobb idag för det börja regna så kunde inte klippa gräset så fick ta bussen hem. Men nu när jag kommer hem så kommer solen fram typiskt! Hatar att vädret inte är som det alltid ha varit. Asså är de sol och blå himmel på morgonen så vet man att det kommer bli en riktigt bra dag, men nu förtiden så ändras de bara på några sekunder, läskigt! menmen imorgon blir det också jobb och träffa lillkillen. Nu ska jag äta nått sen göra vid mig för årets sista studentfirande ikväll.




Studentpresenten vi gav till emma. En korg med massa saker i :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det tycer jag med riktigt skumt väder nu för tiden,alla årstider är nästan lika :=)

2012-06-18 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0