Otur

Ja då har man vatt i gång hela dagen och äntligen fått sätta sig ner lite. Kom ni ihåg att jag skrev för ett tag sen att tvättmaskinen flippa ut? Haha skulle tvätta idag och va noga med att sätta alla slangar rätt och trycka rätt och så. Så när den va igång så lät de precis som vanligt och det va sjukt skönt så att inte hela tvättmaskinen va i paj. Sen när jag skulle kolla till den efter ett tag vad tror ni jag ser?... Vatten i hela badrummet?! Så ser jag att den slangen som spolar ut vattnet som man hänger över badkarskanten hade trillat ner och hamnat på golvet, suck.. Fick sätta upp den igen och ta lite tejp så det inte skulle hända igen haha. Så det va ju bara att vänta tills tvätten va klar och sen va de ju ner på knä och börja torka upp. Och inte nog med de det va ju vatten under badkaret så fick ta av hela sidan och det va ju inte det enklaste måste jag säga, men de gick! Nu är tvätten upphängd och allt är på sin plats. Skönt!



Kärlek till silvertejp, tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det som inte går att fixa med silvertejp är TRASIGT !Men blev inte matta mm som låg på golvet dyngsurt?rann det ut i hallen?

2012-06-16 @ 07:50:28
Postat av: Bodypalace

haha en del har verkligen maxoflyt xD

2012-06-16 @ 10:44:52
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Anonym

nej va drygt:(

2012-06-16 @ 11:10:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0