Min midsommar

Min midsommar var awesome, hoppas er också va de. Det börja med att min mamma bjöd på midsommar mat kl 3, och fyfan va gott de va! Sen gick vi hem till Kristians bror ett lite tag och satt där sen vidare till dansbanan i sandskogen. Men där va inget skoj så vi åkte vidare till Kristians andra bror i furulund för dom hade folk hemma. Och där slutade kvällen. Tack till alla som gjorde min midsommar jätte bra.
 
 

Svenskt midsommar väder, standard! Men tur det sprack upp och blev sol vid 18.00
 
Kläderna jag hade på midsommar
 
Ååååh, man kan ju bara inte få nog av denna maten!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad snygg blus!! sån vill jag med ha....var har du köpt den? :)

2012-06-25 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0