Förvirrad

Oj ska logga in på blogg.se för att slänga in ett snabbt inlägg och ser att dom gjort om hela sidan och jag fattar ingenting och är sjukt förvirrad.. Varför ska dom alltid ändra på något som redan är bra? haha aja tur jag hittade vart man skrev inlägg för det va inte de lättaste.
 
Igår var jag ju i Hofterup som sagt, fick klippt gräset och rensa rabatter och så. Blev 3 timmars jobb, alltid nått! Idag ska jag dit igen vid 12 men det blir nog en timme längre idag så tar nog bussen hem vid 4. Sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag&söndag. För det är ju midsommar och sen fyller min storebror 20 på söndag så det är fullt upp i helgen också. Sen nästa vecka ska jag väl jobba som vanligt 12.00 till 15.00/16.00
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar den krämen?sån vill/behöver jag med,jag har nog mer hår på kroppen än dom flesta hahaha.Har du köpt den på kicks?kan man ha den i ansiktet eller bara på kroppen?

2012-06-21 @ 05:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0