Frågor&svar



* Nej jag tränar inte och nej igen jag går inte på något diet. Vet inte hur jag kan hålla mig så smal för jag äter som en häst och äter mycket choklad och chips och dricker coca cola :)



Tyckte denna frågan va lite bra för detta är en sak som alla går runt och tänker på. Ja inte just på mig hur jag gör men hur man ska träna osv. Själv kan jag inte svara på de för jag har ingen erfarenhet överhuvudtaget om träning och dieter osv.

Jag tycker det är synd att så många tjejer nu förtiden ska gå runt och oroa sig för hur andra ser dom, om dom är smala nog, räknar kalorier ja allt sånt trams. Vem ska trivas i din kropp? du eller folket omkring dig? Jo det är ju självklart du. Jag kan bli så arg på folk ibland som har en bra hälsa, får sin "dagliga motion" , äter bra osv. Så säger dom att dom MÅSTE träna för att bli av med sin "ut putande mage" som dom har inbillat sig att dom har fått, eller sina "kärlekshantag" som hänger över dom tighta xxs jeansen, eller "köttbulls kinderna" HÅLL KÄFTEN! jag blir så arg och tycker synd om dom tjejerna som verkligen har inbillat sig dessa saker. Eller så är det någon annan som fått dom att tro dessa sjuka saker.  soooo wrong!

Jag kan med handen på hjärtat säga att en gång i tiden köpte jag ett gymkort. Sånt klipp kort med 10 gånger. Jag ville absolut inte träna för att förbränna fett för jag väger redan för lite för min ålder och längd. Jag gjorde det mest för jag ville träna konditionen och för det blev en slags "trend" som alla höll på med. Men jag hitta detta kortet för lite sen och såg att där va 8 gånger kvar. haha, så roligt va de .. suck.
Nä skärp er! Och det är så roligt när en tjej liksom sitter och pressar på gymmet med hantlar och kämpar för kung och fosterland i benpress och så frågar man
- jaha du ska bli sån muskelknutte du ( för hon tryckte ju med hantlar och benpress osv ) 
- eehm nä jag ska få bort mitt fett på magen till sommaren.
- mmmh ja jag förstår, lycka till! HAHA?

 Ät vad ni vill och tycker är gott, skit i vad alla andra säger, ni är fina som ni är!
Tjejer ska inte va smal som en pinne, inte snyggt!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig helt och hållet! Larvigt..

Men sen finns det också dom tjejer som är överviktiga och tränar för dom vill bli smalare "normal" . fin blogg!

2012-01-18 @ 20:18:24
Postat av: Anonym

jag håller med dig,för om man inte trivs i sin kropp ...var ska man då bo?

2012-01-18 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0