frågor&svar

Va roligt att det är så många som har börjat kommentera och frågar saker. Jag svarar alltid på frågorna så fort jag kan! :)




* haha det vet jag inte, den bilden är med i en bok.

* Tack! det va den jag va lite osäker på om jag skulle behålla eller inte. Råkar skriva höst jacka i inlägget menade såklart vår jacka!

* Hmmm .. kommer faktist inte ihåg. Men det var denna vintern iallefall, haft dom kanske i 3-4 månader :)

* Ja det va lätt! lite pilligt bara med all panering men sen friterades det ju på några sekunder bara så man måste va snabb! Men fritera på LÅG värme annars blir bitarna helt svarta haha (jag har provat) Dom blev krämiga! Jag friterade i kanske 15 sekunder så dom är gyllenbruna och då var dom endå krämiga. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0