Frågor&svar




* Nä det va faktist inte alls så farligt! En annan restaurang jag gillar i Lund är Mediterranean. Det är en grekisk restaurang, super gott!

* Hej! Jag har skrivit ett inlägg om det. Trycker ni på Januari 2012 till vänster i spalten så ser ni alla mina inlägg jag har skrivit. Leta efter ett inlägg som heter  Saknat dig  där får du svar på din fråga :)

* Man får rota i högarna där ingen annan orkar leta haha så hittar man :) tålamod! Jepp 20 kronor, riktigt billigt!

* Ja det ska jag, eller med hjälp av någon. haha får tvinga någon att hjälpa mig för det tar ju sin lilla tid.

* Tack! Nej det gör jag faktist inte har bara ett stort intresse för fotografering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0