Bara för mycket



Jag tycker allt dehär med nya mobiler och appar och hela köret har gått till överdrift. Tycker inte ni de?

Står man och väntar vid bussen och kollar på affischerna så ser man oftast - Gå in och gilla oss på facebook. Gå in på vår facebook sida och gilla oss och få en gratis blabla .. gilla gilla gilla gilla. Ja det är bra att det finns en gilla knapp på facebook, men snälla slit inte ut den! Något dom skulle införskaffat är en "Ogilla knapp" För då hade jag ogillat en massa saker! Tex, jag ogillar att gilla? eeehhrm? 

Och allt de här med att man ska ha ny mobiler. Jo visst det kan jag förstå att man inte vill gå med en tegelsten från 80 talet i fickan. Själv har jag en Iphone 4 och känner absolut inget behov av att "byta upp" mig så fort det kommer en ny eller en förbättring på den gamla. Oftast brukar det ju faktist vara, ju nyare ju sämre .. Sorligt men sant. 

Tycker även det är sorligt att så många är "beroende" av facebook nu förtiden. Ska chekka in överallt, skriva vad man gör stup i kvarten och vara inloggad så fort man vaknar tills man går och lägger sig.

Kom ihåg när jag en gång sa att jag ALDRIG skulle skaffa facebook. Varför stod jag inte fast vid mitt ord? haha 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA SKRIVET!!!!!!!!

2012-01-17 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0