7 dagar kvar

Godnatt? Godkväll? Aja kalla de vad ni vill! Ligger i sängen och kan inte somna. Hör bara regnet och en jävla massa blåst, typ storm .. Tur man är inomhus iallefall! Innan idag fyndade jag på rean med mamma (äntligen!) sen när jag kom hem så fixade jag till jeans skjortan jag köpte (inlägget under) och sen läste jag faktist ut boken, kunde inte sluta läsa haha. Imorgon ska jag städa&tvätta inte så jätte roligt, men måste göras! Sen ska jag fixa lite till på jeans skjortan eller ja, nu mera jeans västen. Ska väl försöka sova nu. Hörs imorgon!
Föresten så är det 7 dagar kvar tills jag fyller år :)


Saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska ta det lugnt på lovet haha

västen blev skitfräck! ja nu fyller du snart år den 11 va?

2012-01-04 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0