Vem skulle ni valt?

I program eller filmer har man ju alltid favoriter och dom man ogillar. Ni som kollar på big brother, vem skulle ni kunnat va polare med? Jag hade nog vallt Petronella och Tenny haha.



Petronella:
Hon va verkligen hel skön! Synd att hon lämnade huset självmant bara. Hon va verkligen sig själv, stod för vad hon tyckte och stod för hennes åsikter, fast jag tycker det är lite väl överdrivet att verdera djuren som hon gjorde och va "hardcore vegan". För sån är ju vår natur? Vi måste ju överleva. menmen det är nog hon jag hade dratt mig dig för hon va riktigt skön och hade min humor.





Tenny:
Hahaha första gången jag såg han så skrattade jag det kan jag stå för och det tror jag fler gjorde. Men nu när man följt honom i huset så är han så jävla skön och rolig. Verkligen min humor och han skapar inte konflikter och lägger sig inte i. Han sköter sitt eget, skön snubbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0