lyckat

Maten som jag lagade idag blev verkligen lyckad så jag kan verkligen tipsa er om det. Ni som gillar lax så måste ni verkligen prova de här receptet!

Du behöver:
4 st laxfilér
1 halv citron
8 potatisar
150g feta ost
3 dl turkisk yoghurt
haricovert

såhär gör du:
sätt ugnn på 200 grader.
Skrubba potatisarna och lägg det i saltat vatten (koka i ca 20 min)
smörj en ungssäker form och lägg laxfilérna där i.
smula sönder fetaosten i en bunke och blanda i turkisk yoghurt, blanda runt.
Riv citron skalet och häll i bunken tillsammans med saften
salta och peppra.
Lägg över smörjan över laxfilérna och in i ugnen i 20 min.
Sist smör steker du haricoverten


Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMS!!!!!!

Du är ju redan en kock!

Skriv en egen kokbok vet ja!

2012-02-29 @ 05:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0