jag är inte rasist men ..

.. det är klart man blir förbannad när folk särbehandls oavsätt vem det är. Jag hade blivit förbannad om tex det hade varit att bara män fick gratis körkort. Jag hatar orättvisa! Dom som lagt upp detta förslaget har nog blivit tappade när dom va små, för hur fan tänker dom? Detta kallar jag rasism! Men så fort någon tycker detta är fel så är man rasism, hmm? Det är ju tvärt om för fan! För detta är fel och det vet alla punkt slut! Och ett av deras argument är att dom kanske får jobb lättare och snabbare. Vafan spelar det för roll, vad har gratis körkort med jobb att göra? Dom svenska ungdomarna då? alla som går arbetslösa. Om dom nu har kommit på denna "super bra" idén så kanske dom kan ge våra svenska ungdomar gratis körkort också, så dom också får jobb. Om dom nu tror arbetslösheten minskar pga detta. Korkat! Sen har vi dom svenskarna som är riktigt förbannade för dom kanske kört lite för snabbt och blivit av med körkortet. Har inget jobb så dom har inga pengar. Men då måste dom verkligen vända ut och in på sig själva för att försöka hitta ett jobb för att få ihop pengar till ett nytt körkort. jag hoppas verkligen inte detta förslaget kommer gå igenom, det kommer bli kaos. Går detta igenom säger jag bara, ta på er bilbälte!

                              
                                   


Och varför i helvete ska invandrarna slippa/betala lägre skatt? Vad finns det för anleningar till detta? Om dom inte ska betala skatt ska dom ju inte få fri vård och sånt iheller, det tycker jag iallefall. Varför gör inte Sverige något för sitt eget folk? Varför utrotar dom sakta men säkert sitt folk? Varför gör dom såhär? Länk till detta med skatten finns här; http://www.friatider.se/invandrare-ska-slippa-betala-skatt

De här är ju särbehandling och rasism .. Skäms Sverige!!!
Och sen va de brist på bostäder för flyktingar, men varför varför varför tar ni emot så många då? Om det redan är kaos. Asså hur tänker man då?

Såg två kommentar angående detta på artiklen i tidningen:
"Sverige är orättvist. Här sitter jag,helsvensk, vi har knappt råd till bredband och telefoni, vi har knapp råd med mat,och så händer detta. Jag kommer inte ha råd med körkort i minst 5 år till,men här sitter jag ändå,och betalar skatten,skatten som går till invandrare,den som jag lätt hade viljat ha till riktiga bidrag,riktiga utbildande skolor,osv. Vad är det som händer?"


"Det är väl jättebra att SD får många röster med tanke på vart samhället är på väg. Det är det enda partiet som står på svenska folkets sida, som vill minska invandringen och få ordning på våldet och kriminaliteten i samhället"


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan man verkligen undra,vilket jäkla snille som kom på att yttra denna "ide" med skattelättnader och gratis körkort

???helt sjukt!!

2012-02-23 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0