alla hjärtans dag

För 18 år sedan skrattade jag för första gången, häftigt va? Men det är också en annan dag idag och det är alla hjärtans dag, mysigt! Och alla tycker det är så svårt att handla saker till sin pojkvän/flickvän. Men varför ska man handla en massa saker? Jag är bara glad att vi har varandra, så ta vara på de istället! Sen tycker inte jag att alla hjärtans dag är bara till för "paren" utan det är för alla. Göra nått med familjen?vännerna? Ut och äta eller kanske köpa något litet till sin mamma eller något. Men som sagt, presenterna är absolut inte det viktigaste. Huvudsaken är att man har varandra. 

                                                


Jag har Kristian har bestämmt att vi inte ska handla något till varandra utan göra något tillsammans istället. För att köpa roser och choklad askar eller vad man nu köper är inte riktigt min grej och inte hans iheller haha. Så ikväll ska vi laga egen plankstek och äta gottis och mysa framför tvn. Hoppas ni också får en mysig alla hjärtans dag

                                        

Kommentarer
Postat av: Eklundh

Håller med :)

2012-02-14 @ 13:13:21
Postat av: Anonym

Tycker som du men det är lite skoj att få någon liten chokladkaka el en röd ros mest som symbol menar jag :)

2012-02-16 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0