På de igen..

Gääääsp, det va verkligen tungt att ta sig upp ur sängen idag, fy! Det öste ner utanför fönstret och det blixtra och åska för fullt, då ville man bara gå och lägga sig igen och sova några timmar till. Men nej, hopp in i duschen och göra vid sig och känna sig som en levande zombie. Efter alla om och men så kom jag iväg till skolan och lämna in lite uppgiter och så, så känndes bra att man gick dit endå fast det tog emot så imorse. Slutade 11 och tog bussen hem tio över.
Och nu har jag bara plockat undan lite, gjort en uppgift till nästa vecka så man slipper tänka på de i helgen och läst till ett litet "prov" vi också ska ha nästa vecka. Så jag är ganska trött faktist. Hade jätte gärna vila en timme men nej! på de igen.. Nu blir det snart att laga mat (fläskpankaka med bacon&lingon) min första rätt till min kokbok (projektarbetet)

 

Här är en av förrätterna jag ska ha i min bok, ååååhhhh va gott! mer avslöjar jag inte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till ifall du behöver nån som provsmakar haha jag kommer gärna ;)

2012-08-30 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0