Stan

Hej nu är jag hemma från en hel dag med jennie. Förs åkte vi in till malmö och käkade lunch på jensens och sen skulle vi handla julklappar. men såklart hittade vi inte affären som vi letade efter haha! så vi fick ta bussen till Lund och det blev lite julklappar, nu har jag inte så många kvar.


Blev även en tröja till mig själv, 99:- på carlings helt ok!


Kvällens&helgens planer - Ikväll ska jag in till Lund igen med älsklingen och äta gott och sen ska vi nog bara va hemma och mysa, så en lugn fredag! Imorgon på dagen blir det att rota fram julsakerna och julpynta och på kvällen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysigt! vilken affär letade ni efter i Malmö?

snygg tröja förresten!

2011-11-26 @ 07:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0