Önskelista

Godmorgon! Nu sitter man här framför datan igen och är dunder förkyld och hostar halsen av mig inget roligt alls. Men det blev lite bättre när jag fick ett sms av posten att mina byxor snart är framme så jag kan hämta dom, yeeey! Som jag har längtat efter dom så hoppas nu bara dom passar. Idag ska jag inte göra nått förutom att pilla med håret. hmm? haha lät konstigt. Men jag har skaffat dreads så jag ska förlänga dom så håller på att göra dreads av mitt löshår så jag kan sätta i de sen. Föresten det är snart jul, helt sjukt vad tiden går snabbt! Har redan inhandlat 2 julklappar men fler ska det bli.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken parfym är det?

2011-11-17 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0