Hur ska den egentligen vara?

Hade precis skrivit ett jätte långt inlägg som bara försvann .. Irriterande! Aja klockan är 02.20 och jag kan inte sova. Dom andra sitter och lanar i storarummet så jag ligger i sovrummet och kollar på tv. Så kom jag plötsligt och tänka på julgranar, haha? Hur ska egentligen den perfekta julgranen vara? Det finns så mycket nu förtiden, allt från vanliga granar med glitter,ljusslingor&kulor till blåa/vita/gröna plastgranar med en massa olika färger osv. Förr fick man hugga granen själv och klä den med saker man själv gjort. Men nu tar man ut en gran ur en papp förpackning och bara vecklar upp den. Förstör man inte själva grajen med julgran då? Jag tycker själv en julgran ska va lite mindre och givetvis riktig, typ som en Kalle anka gran :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi :) jag tycker att en gran ska va liten och knubbig,men jag tycker att man ska ha olika färger på kulorna och så för då blir den mer levande.är detta din gran på biden? väldigt fin i så fall

2011-12-05 @ 06:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0