full fart framåt!

Godmorgon mina vänner, skönt med en ledig dag såhär mitt i veckan. Men ska inte sitta hemma och slappa utan det är full rulle! Nu sitter jag och käkat frulle (tunnbröds rulle med apelsin jucie)  sen ska jag till vårdcentralen och ta blodprov, vidare till banken och fixa internetbank, hem och få i ordning bland mina kläder som ska i en byrå jag fått.
Har varit ute efter en byrå jätte länge för har ingen plats till alla mina kläder och gud vet vad haha. Så hjälpte jag en kompis här om dagen att flytta så hade hennes mamma en jätte fin och stor byrå hon skulle slänga, men där va jag snabb! haha ÄNTLIGEN får mina kläder plats, yeeey!  Så hela dagen är planerad..
 
En bild på oss från chili i helgen. Jag som står i rutig skjorta jennie till höger och fannie till vänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0