Tips

Godmorgon måndag! Idag är jag ledig, riktigt skönt! Så har lite att göra. Tänkte också berätta om helgen för jag har varit helt off.

Fredag- Åkte tidigt på morgonen med mamma, mormor&peter till Ullared. Handlade inte så överdrivet mycket utan bara saker som va nödvändigt! På kvällen samlades hela gänget hos en kompis och sen gick vi ner till krogen lite och så.

Lördag- På lördag träffade vi lillan (krilles brorsdotter) och på kvällen träffade jag Jennie och lite fler folk sen blev det utgång i malmö, trevligt trevligt!

Söndag- ABSOLUT INGENTING!
 
 
Tänkte tipsa er om en väldigt smart, lätt och god sak. Finns ju jätte många olika créme fraiche med olika sak. Till denna så skar jag kyckling och lök och stekte. Hällde på créme fraichen och koka lite. Sen kokade jag pasta för sig och bara blanda ihop sen, jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH SÅÅ GOTT!

2012-10-22 @ 19:32:42
Postat av: Anonym

var ? ica eller?

2012-10-26 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0