Lång dag framför mig

Kunde inte blogga från datorn för det gick så jäkla segt för krille laddar ner spel på sin data så det får bli ett kort mobilinlägg. Idag har jag varit en sväng på Nova först med Jenny efter skolan och då köpte jag ett linne och sen ville mamma dit efter hon slutat jobb så jag följde med och då köpte jag min efterlängtade väska som jag kollat på jätte länge (bilder kommer!) nu ska jag hoppa i säng för imorgon är det en lång dag i köket. Vi ska prov laga 2 st menyer som ska komma på ett praktiskt prov den 30-31. Hörs imorgon om jag inte somnar direkt när jag kommer hem från skolan haha

Såhär såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg stil! Var köper du alla dina kläder? Jätte fina och coola verkligen!

2012-05-15 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0