Dö ut

Oj va nya saker som ploppar upp bland allt "mode" man hänger ju inte riktigt med. Men något jag snappat upp är den här "munken" man sätter i håret så det blir en fin knorr. Men sen tror jag det är en sån sak som kommit in nu som en bomb som säljer som smör och lika snabbt kommer det dö ut. Så jag och mamma va snabba att handla vars en. Just nu kan jag ju inte använda de för jag har alldeles för kort hår. Men när jag väl har fått långt hår så har jag en.


                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan man köpa sånna?:)

2012-03-10 @ 08:32:08
Postat av: Anonym

Hur gör man för att få det så?

Behövs det mycket klemmor och hårsnoddar?

Hur långt hår behöver man ha?

2012-03-10 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0