Midsommar

Godkväll. Förlåt för jag inte hållt mig uppdaterad, men det är svårt när man inte är hemma och när inte blogg appen fungerar. Det stör mig att den inte funkar. Men det är väl nu när dom ändrat om och förnyat lite på blogg.se så kanske inte appen fungerar pga de. Hoppas de löser sig snart, riktigt stötigt! Menmen idag hade jag en ledig dag och då tog jag bussen upp till center syd. För jag hade sett en bekini där som jag ville testa. För jag har sjukt svårt att hitta bekinis så när jag väl hittar en så måste jag köpa den. Och sen hittade jag ett fint linne bara. Bild på detta kommer upp! Nu ska jag sova för imorgon ska vi hem till min mamma som bjuder på midsommar mat, muuums älskar verkligen den maten. Trevlig midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma,vilken tidbjuder din mamma på midsommar mat hihi

2012-06-22 @ 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0