Frågor&svar

Nu har jag äntligen fått tid till att svara på era frågor, here wo go







* Ja jag sa de för ett tag sen och det kommer. Det är endå ett krävande inlägg med masso fotto osv så får göra de  när jag har tid som sagt. Nja jobb och jobb har ett enkelt litet sommarjobb som jag ska börja med nu i morgon (måndag) men ska försöka uppdatera som vanligt!

* Tänkte ha den när jag rensat garderoben och givetvis om det finns intresse för de, för det är också ett ganska krävande inlägg som tar tid.

* Ja verkligen!!

* Jag har bara kommit i början av boken, men änsålänge är den bra!

* Hann ta bort mattan innan det blev mer vatten som tur va. Nej det höll sig i badrummet, tack och lov!

* Tack! Jag har faktist gjort den själv. Har varit en vanlig skjorta innan men klippte av den och satt nitar på den :)

* Tack! Givetvis skickar jag ett litet mejl till dig där du kan hitta översköna baggy brallor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0