Saknat dig

Godmorgon alla! Idag ska jag bara göra det vi kallar "INGENTING" och det ska bli såååå skönt. Igår va jag och hälsa på lillkillen. Som jag saknat honom, helt obeskrivligt! Och för er som inte vet kommer en förklaring här:

Jag köpte världens sötaste hund, han är en chihuahua/dansk-svensk gårds hund och heter Ludde. Jag umgicks med han varje dag, mös med han, träna han i nästan ett år .. Jag har alltid vetat att jag varit lite allergisk mot pälsdjur men jag trodde inte det va nått större bekymmer. Men min allergi blev sämre och min astma blev sämre så jag visste inte vad jag skulle göra? Det sista jag ville va att lämna bort honom, det fanns inte på kartan för mig! Men vad skulle jag göra? Jag ville hitta de perfekta hemmet för min bästa vän. Där han kunde springa fritt i stor trädgård, någon som är med honom hela tiden, andra djur att leka med. Och sen dyker detta upp. En pensionär ca 15 minuter ifrån mig ville bli luddes kompis. Jag åkte dit och hälsade på och Ludde älskade henne direkt. Hon hade stort hus, stor trädgård, katt ja allt de där som va perfekt! Dom dagarna va nog dom värsta i mitt liv .. Att säga hejdå är det värsta som finns! Men att säga "hejdå, vi ses snart igen" gjorde allt mycket bättre. Dom första dagarna var hemska rent ut sagt förjävliga! Men saker blir bättre med tiden.

Och nu har jag hälsat på han 2 ggr och han blir lika överlycklig varje gång vi kommer. Och jag blir lika överlycklig jag också. Att se och höra att han har det bra är så himla skönt! Han ska ha det allra allra bäst!

Älskar dig min lillevän, föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0