Min 18 års dag

Min födelsedag va helt perfekt! Började med skola och dom bjöd på kladdkaka nomnom. Sen åkte jag hem till mamma, där mamma och min bror grattade mig med presenter och sånt :) Sen gick jag hem och en liten stund efter de kom älskling hem. Och runt halv 6 gick vi hem till mamma igen och då åt vi fondue, massa goda såser, vitlöksbröd, sallad, pommes m.m och till efterrätt fick vi en vanilj pannacotta med hallon. Kunde inte bli bättre!


Jag fick egoboost av mamma och bror och sen fick jag dyngkåt och hur helig om helst av älskling :)


Kokbok med husmanskost av älskling, super bra! För annars lagar man alltid bara samma gamla mat hehe


ÄNTLIGEN!  en bra rakhyvel och rakgel av mamma och bror


ringar till håret och ett armband som man gör. (från mamma&bror)


Presentkort på hela csyd av älskling och trosor av min bror


örhänge från bror



Helt perfekta saker jag fick, allt hade man ju önskat sig :) Ska träffa mormor och moster och dom på söndag för ett litet "kalas" och sen pappa, farmor och farfar någon annan dag. Lägger upp bilder sen vad jag får av alla dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

O så många fina presenter,bortskämd? haha

2012-01-13 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0