Låt barnen vara barn!

Igår tittade jag ett program som hette mammor&minimodeller, sooooo wrong! Jag tycker det är fel att hålla på att klä upp och sminka sina ungar. Då har dom inte de "barn utseendet" som fotograferna vill ha. Mammorna sa hela tiden "ja men mitt barn älskar det här, hon vill det här jätte mycket, hon älskar kameran" hörde man barnen säga detta en ända gång? nä! och om man hörde de nångång lät det så påläst liksom.
- ja. jag. vill. dehär. jätte mycket.  hmmmm?

Asså att raka/vaxa benen på en 7åring, näää! Och jag tror inte hon vill de själv faktist. Och vill nu barnen verkligen göra detta så ska det vara "naturligt" tycker jag, och det tror jag det är fler som tycker!


Soooooo wrong!











Man vill hellre se barn än sminkdockor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0