Jordens undergång

Det började väl med att filmen 2012 kom ut och skrämde varenda individ som såg den. Själv har jag inte sett den och känner inget behov av att göra de. För varför ska jag sitta och glo på en film och liksom " jaha det här är min död " ? Nä det hoppas jag helst! Sen har det bara babblats mer om att jorden ska gå under detta året, snacka om att göra en höna av en fjäder .. Tror ni allvarligt på detta själv? Ja klart att jorden kommer gå under men inte nu, det kommer nog dröja lääääänge så gå inte omkring och oroa er i onödan. Lev så länge du kan!

Inte bara filmen 2012 har skrämt upp folket, utan mayaindianernas kalender har också skakat om ett par hjärnor. Mayaindianerna skrev en kalender om hur "framtiden" skulle se ut. Villka olyckor och katastrofer som skulle inträffa vid speciella datum eller år, men allvar? Maya-forskare påpekar att kalenderns Långa räkning "tar slut" vid 2012. Men nån gång måste det väl ta slut? Nu menar inte jag att jorden kommer gå under. Utan att nån gång måste väl mayaindianerna sluta skriva? Det står ju inte " JORDEN KOMMER GÅ UNDER 2012 FÖR NU SLUTAR VI SKRIVA "

Så sluta oroa er att jorden kommer gå under, för det kommer den inte. Inte på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra skrivet för vad ska man göra om den går under ?det är fan bara att följa med eller hur? inget att oroa sig för det kommer när det kommer och jag håller med dig lev nu och här tror inte att jorden går under förrän om tusen år

2012-01-22 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0