jaaaa, äntligen!

I söndags åkte jag och mamma in till Malmö och jag köpte ett nytt objektiv till min systemkamera för mitt eget va i sönder. Så hädanefter kommer ni få se en maaaassaaa bilder haha :) Köpte ett exakt likadant objektiv som innan för jag vill inte ha något avancerat för jag har inte tänkt att bli proffsfotograf utan bara ha de som en hobby sidan om :) objektivet gick på 1499:- mycket pengar men värt de!


Åååh jag är så glad! nytt objektiv så jag kan fotta igen, ny data som går snabbt, fyller 18 om 2 dagar kan det bli bättre :)?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara BÄST vet du det ! :) Har många roliga ideer, bra på att fota,det är en kul hobby faktiskt!

2012-01-09 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0