Har tänkt ..

Hej på er, en uppdatering från badet (igen). Jag har tänkt på en sak ... Jag ska nog ta ut mina dreads. Inte för att jag har tröttnat, utan för det kliar något så fruktansvärt så jag kliar i sönder hårbotten så jag får stora skorpor och sen kan man aldrig duscha ordentligt. Man känner sig inte "ren" på nått sätt. Men jag tänkte ta ut dom på ett lov så man inte går med halva huvudet med vanligt hår och halva dreads för det är nog inte så snyggt, haha! Men nu har jag iallefall testat och det måste man göra för att veta hur saker är :) skriver sen, tjohej!

Här kommer en bild på hur tanken jag har som jag ska klippa&färga de sen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyggtt! kommer klä dig jättebra men har du inte haft nåt liknande innan?

2012-01-09 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0