2011-2012

Godmorgon på er, hoppas ni överlevde alla raketer! Det blev en lyckad nyår och för er som är nyfikna får ni hela historian här:

Först va vi här hemma och käka frulle. Jag, krille och viktor. Sen kom martin, andre och kevin. Senare åkte vi till furulund till en kompis och sen vidare till restaurang. Jag åt plankstek, mums! Sen bar det av till kävlinge till en fest där och där va det fullt med folk så man knappt fick plats .. sen blev klockan 00.00 och det smälldes raketer hej vilt. Tack för jag fick behålla mitt ben! Sen åkte vi hem till linus och sen taxi därifrån hem och sen sova direkt och sen vakna kl 15.00 haha. Tack för en bra nyår!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vafför skriker han ha ha

2012-01-06 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0