2 år

Denna helgen har varit super lyckad! Fast jag har såklart saknat min pojke för han har varit i Göteborg hela helgen och kollat på national teatern när dom spelade. Men han är hemma snart, saknat han!
Imorgon är det skola som vanligt, men bara från 09.20 - 10.20 lönt? nä knappt. Men jag pallar inte missa en massa så drar dom mitt studiebidrag, drygt! Har bara Svenka en timme på måndagar och tisdagar för jag är klar med samhäll och religions kursen. Och sen i köket på onsdagar och torsdagar och ledig på fredag. Kan det bli bättre? haha


Såg denna på en sida, bara jag som får skuldkänslor när jag använder min iphone hehe?




Idag är det den 22/1-12 och det innebär att jag och Kristian har varit tillsammans i 2 år. Helt sjukt! Tiden har gått jätte snabbt. Hoppas på mååånga fler år tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är väl bra att dom har jobb?



GRATTIS till er på 2 års dagen,ni är så gulliga!

2012-01-22 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0