håll käften

         

Kollar ni på big brother? Jag har aldrig kollat på big brother i hela mitt liv. Men i o med jag såg de första programet så måste man ju fortsätta se de. Men asså helt allvar, det blir ju alltid så att man hatar/ogillar en person mer än den andra eller stör sig extremt mycket. Och den som har gjort detta med att bara vara sig själv är Jessica som är med i big brother. Inte för att hon snackar skit eller är kaxig utan att hon skiker hela tiden, hon galer något så fruktansvärt så hon blir ju hes själv. Jag hade aldrig någonsin klarat av att vara i närheten av henne, aldrig! fy ... kolla bara på bilden, hon ser ju helt galen ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha.........

2012-02-25 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0