Fälla, jag är fast!!

Jag ligger i badet och inte ens då kan jag slita mig ifrån de, det är verkligen en fälla! Yes jag snackar om big brother, tyvärr? Jag kollade bara klipp innan och när det sändes på tv. Men sen köpte krille en veckas live 24/7 för 69 kr till mig och nu är jag verkligen bänkad framför datan haha. Hur kan de va så? Dom gör ju inget intressant? Haha. Och yes det är så illa att jag laddat ner TV4 play appen så jag kan kolla på de var jag än är. Undra hur många fler folk är som jag, tror det finns 100 ggr värre. Som ligger och kollar när dom sover och sånt haha, läskigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.....ja man fastnar lätt och vill kolla mer och mer....

2012-02-29 @ 05:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0