de ni trodde ni visste, men hade ingen aning om!

Här är lite saker ni kanke inte visste om mig ..

* Jag äter skalen på kiwin
* Jag älskar lök, och har nästan lök i all mat
* Jag slickar av kryddan på chipsen innan jag äter dom
* Jag mår illa om jag badar badkar i 10-20 minuter
* Jag dricker coca cola till allt nästan
* Jag har fobi för matrester i vasken
* jag har fobi för fötter
* Jag hatar när folk har förkorta byxor på sig
* Jag älskar att rida och har ridit i ca 6-7 år
* Jag tycker host medicin är jätte gott
* När jag räknar på fingrarna kan jag inte ta upp dom i ordning. Utan jag tar upp lillfingret före de fjärde fingret.
* Jag älskar att ha ordning och reda
* Jag hatar när folk sjunger fel eller har talfel, kan störa mig på de jätte länge
* Jag är en extremt dålig förlorare
* Jag älskar disney & astrid lindgrens filmer
* Jag är extremt lat


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha nä lat är du inte i alla fall!!!!!!!

2012-02-15 @ 21:52:24
Postat av: Anonym

ja vem är inte dålig förlorare?? Man tävlar ju för att vinna inte för att det är så jävla kul hahahah.Gillar din blogg!!

2012-02-19 @ 08:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0