Obehaglig dag

Nu är jag hemma från en obehaglig dag. Mormor&peter kom och hämtade mig sen körde vi in till Lund till sjukhuset. Läkaren kolla på alla mina leder och sen beslutade dom sig för att spruta min fot led. Det är nog de obehagligaste och räligaste jag gjort, ush va ont de gjorde! Det är inte bara att ta en spruta sen vipps är de klart. Utan dom ska hitta leden med sprutan och sen sprutar dom in bedövning (AJ!) och efter de kortison.
 
Sen har jag beslutat mig om att jag ska börja med att ta en spruta en gång i veckan istället för alla dessa tabletter varje dag som endå inte gör vad dom ska riktigt. Så jag hoppas verkligen dessa sprutorna hjälper! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hoppas att dom hjälper dig..sprutorna så du slipper ha ont,men är det värre vissa årstider?

2012-08-08 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0