Nöjd!

Jahapp då börjar skolan snart (den 16onde) inte så värst roligt menmen, sista året nu och känns som det kommer flyga förbi, förhoppningsvis.. Men snacka om att jag blev nöjd när jag gick in och kolla mitt nya schema haha, kan nog inte bli bättre!
 
 
 
Man ser inte så jätte tydligt men ville bara visa hur det förmodlingen kommer se ut för min del i 3an. Jag är klar med engelskan, svenskan, religionen & samhällen dvs dom lektionerna som är på måndag och tisdagen. Sen på onsdag och torsdag vet jag inte riktigt men förmodar att det blir att jobba med projektarbetet där (kan man nog göra hemma) sen på fredagen så har vissa individuella val för att få ihop poängen som krävs. Men förra terminen gjorde jag en kurs som hette "bar teknik" så jag har redan alla poängen som behövs. Sen TROR jag att alla skulle ha historia på fredagen från 12.20 till 14.20. Det kan man ju leva med detta schemat, eller vad säger ni? haha!
 
Kanske ska ha ett litet extra jobb vid sidan nu om man är ledig så himmla mycket?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0