Lite om mig

Namn: Anna Linnea Ljung

Ålder: 18

Längd: 1.70/1.71

Sko-storlek: 38/39

Född: I lund

Bor: Löddeköpinge

Gör just nu: Svarar på dessa frågor haha

Nämn två bra egenskaper hos dig själv: Glad, ärlig

Nämn två mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag är en väldigt dålig förlorare.. Just nu kommer jag inte på fler haha

Vad är du rädd för: Jag är inte rädd men jag har fobi för matrester i vasken och fötter.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Allt :)

Det roligaste jobbet du haft/har: ... haha?

Har du körkort och egen bil: Nope

När tar du ditt körkort: Ingenaning

När grät du senast: Minns inte

När skrattade du senast: Idag, skrattar alltid!

Vem åkte du bil med sist: Med mamma och bror när vi skulle till center syd

Vem åt du mat med sist: Kristians familj

Vem sov du hos sist: Hemma?

Vem sov hos dig sist: Sover alltid med min pojkvän

Vad var du rädd för när du var liten: Ingenaning

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Vetrinär, ville inte alla de? haha
 
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: mååååånga

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Familjen, vännerna, pojkvännen och Ludde såklart! (min hund)

Har du någonsin sportat: Ja när jag va yngre. Tror jag har provat alla sporter haha. Bandy, ridning, fotboll, simmning mm. Men det jag höll på med mest är ridning

Har du varit utomlands någon gång: Ja

Har du piercing eller tatuering: Jag har piercing i läppen, tungan och örat. Sen har jag en tatuering på min rygg. Två ängla vingar och en text

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Både och.

Hund eller katt: Hund

McDonalds eller MAX: McDonalds!!

Vin eller Öl: Dricker inget av de

Charter- eller skidsemester: Både och

Sverige eller Utlandet: Både och

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Inget av de

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar dig och din blogg! <3

2012-04-14 @ 08:44:10
Postat av: Anonym

jag gillar dig och din blogg! <3

2012-04-14 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0