Bingo!

Godafton allihopa! Just nu ligger jag i badet och jag och älskling har precis spelat bingo lotto hehe, vuxen poäng? Och innan dess va vi på Ica och handlade god mat som vi skulle äta medans vi spelade. Så det blev ryggbiff med vitlöks kroketter och jensens böffhus egna favorit sås, så just nu rullar jag fram hehe. Och inte nog med att vi åt god mat utan jag fick bingo också, yes! Jag vann en sån triss julkalender så nu hoppas jag på att vinna massa med pengar. Man kan alltid hoppas jag brukar ha tur så hoppas jag har de nu med. Jag har fått någon kommentar angående jul pyntet. Och ja ni har fan ta mig rätt! Det är ju första advent nästa helg, helt sjukt vad tiden går snabbt! Så ut i förråden med de och leta rätt på jul pyntet för nu går det undan. Har faktist inhandlat en julklapp till idag så nu är ungefär hälften fixat, skönt! Och imorgon är det måndag igen, ny vecka nya tag! På torsdag ska vi ha öppet hus på skolan sen är vi leda på fredagen MEN inte jag. Jag ska till Malmö och jobba med Jennie mellan 11-3 tror jag de va och dela ut "reklam" blad för en affär. Bull jobb men gör det för pengarn såklart! Nä nu ska jag gå upp från badet och sen se på Beck. Hörs kanske senare eller imorgon. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

a fan...grattis till vinsten!<3

2011-11-21 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0