Frågor&svar

Tänkte svara på den kommentaren jag fick i förra inlägget.

Det är klart det är handlingen som är ond. Men jag försökte få fram "gruppen" av människor. Tex dom som dödar tillhör ju "grupp mördare" och jag tror inte mördare är så vänliga. Så det är bara handlingen som är ond? Så jag ska döda en person och sen säga, Men skyll inte på mig jag är god och snäll. Det var bara min handling som är ond, inte jag. Man skulle säga dom som man SJÄLV tycker ska hamla i helvetet och motivera varför. Jag har bl.a. Tagit mördare, våldtäcksmän, förrädare, respektlösa folk. Och det blir ju olika slags människor man placerar in som är onda. Jag kan ju inte skriva "jag vill att knivar,bomber,vapen ska hamla i helvetet för som skadar" hmmm??


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig men människor är onda och begår onda handlingar av någon orsak annars gör man inte så eller hur??

2011-12-16 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0